Werkwijze
Onze klanten vertrouwen op onze stiptheid, transparantie en service. Om alle transportbewegingen letterlijk in goede banen te kunnen leiden, maakt BK Transport en Koeriers gebruik van een portal en een track&trace-applicatie. De portal wordt gebruikt door degenen bij wie wij de producten komen ophalen om ze vervolgens te vervoeren naar de gebruiker. De track&trace-applicatie is bedoeld voor degenen bij wie wij de bestelde producten bezorgen.
U verstuurt een product
U maakt gebruik van onze vervoersdiensten om uw product te laten bezorgen bij de gebruiker? Dan
logt u in de portal in met een door ons afgegeven inlogcode. Eenmaal ingelogd komt u terecht in het Transport
Management Systeem dat alle informatie over de zending bevat. Zoals wanneer wij de producten bij
u komen ophalen, het tijdstip van aflevering, wie er getekend heeft voor ontvangst en de factuur
van de zending.
U ontvangt een product
U hebt online een bestelling geplaatst die bij wie u komen bezorgen? Dan krijgt u van ons twee
mails. In de eerste mail, die u vlak na uw bestelling ontvangt, kondigen wij de leverdatum aan.
De tweede mail ontvangt u de dag voor de levering. Deze mail bevat de gegevens waarmee u in de
track&trace-applicatie kunt inloggen. Eenmaal ingelogd ziet u hoe laat we de volgende dag de bestelling komen bezorgen.
Belangrijk: Eenmaal ingelogd in de track&trace-applicatie vult u uw adresgegevens exact zo in zoals u dat deed toen u de bestelling plaatste bij de
webshop. Een spatie of streepje te veel in een toevoeging van een huisnummer kan voor verwarring
zorgen en het bezorgproces onnodig vertragen.
Minstens zo belangrijk: Nadat u van ons de link met de aflevertijd hebt ontvangen, geeft
u ons per mail of telefonisch zo snel mogelijk uw akkoord.